Tudi letos študenti 2. letnika študija Biokemije pripravljajo seminar pri predmetu Biokemija tako, da obdelajo novico iz sveta molekularne biologije in biokemije najprej v pisni obliki (na približno 4 straneh), povzetek objavijo na wiki-strani in na koncu predstavijo novico pred letnikom, za kar imajo 6-8 minut časa. Če koga zanima, kaj so zanimive teme za študente v 2. letniku, si lahko ogleda seznam novic in z njim povezane kratke povzetke. Seznam se bo dopolnjeval do konca semestra.
Druga naloga študentov na seminarju pa je, da v biokemijskem in molekularnobiološkem leksikonu obdelajo eno poglavje po lastni izbiri. Skupaj z lanskimi prispevki je zdaj vpisanih že več kot 25 poglavij, seveda le s sorazmerno kratkimi razlagami gesel. Do pravega leksikona je še zelo dolga pot...
5 komentarjev:
Super, da je vse na internetu, da si lahko pogledamo se ostali. Tudi leksikon je zelo dobra in uporabna ideja, upam, da bo hitro "zrastel". Lep pozdrav
Ali lahko tudi bivši študentje kaj prispevamo, da bo leksikon prej nared?
Seveda lahko prispevate gesla za leksikon, samo ocene vam pa ne bom mogel dati za to :-)
Tole z leksikonom je res "kul", če uporabim besednjak naših mladih kolegov. Ob vsesplošni takšni akciji na UL bi lahko v kratkem imeli na Slovenskem aktualne priročnike za številna znanstvena in strokovna področja z vsaj dvema bistvenima prednostima kot sta hitro bogatenje slovenske profesionalne terminologije in sprotno aktualiziranje vsebin z najnovejšimi spoznanji. Izjemno bi lahko obogatili tudi slovensko Wikipedijo. Skušam razumeti, kje leži skrivnost nepopularnosti takega početja. Če je za študent(ko)a vsaj do neke mere povračilo ocena, redaktorjem, torej učiteljem, ob odsotnosti ustreznega bibliometričnega vrednotenja, to delo žal ne prinaša posebnega "impacta".
Toliko bolj hvalevredna pa je Bashijeva ponudba, da v sedanjih akcijah sodelujejo bivši študenti, bojim se le, da bo to časovno lahko "potopilo" kolego Dolinarja :-)
Franc,
res je, da je dela s seminarji že tako veliko (recimo sredi semestra moram popraviti po 6 seminarjev na teden, pri čemer seminarji štejejo za pedagoško 'nezahtevno' obremenitev) in po pravici povedano leksikona ne recenziram, tako da je odgovornost za napisano povsem na strani avtorjev.
Če bi želeli leksikonu dati večjo vrednost, bi verjetno morali vsaj za recenziranje določiti strokovnjake za svoja področja, za pisanje pa motivirati študente, podiplomce in še koga. Bodimo realni: verjetnost, da se bi to dalo organizirati, je precej majhna...
Objavite komentar