3. jul. 2008

... in julij. Selitev.

Pač, bil je dopust in zdaj sem tu: po izpitnih rokih je čas za pospravljanje, saj se moram preseliti v drug kabinet... To je sicer do neke mere higienično, saj se je v petnajstih letih od doktorata na policah nabralo precej gradiv, ki so postala odveč in je kar prav, da sem jih pometal stran. Vmes je bilo tudi nekaj časa za prebiranje starih dopisov; malo nostalgije in čudenja nad tem, kako se stvari spreminjajo. Po drugi strani pa sem se tudi malo jezil na 'delodajalca', saj sem z leti napredoval iz pol kabineta, ki sem si ga delil še z dvema mlajšima kolegoma, v četrt kabineta (v katerem bomo prav tako trije). Je to res čisto normalno in logično? Mogoče res nisem na kakšni resni poziciji, a podobno 'napreduje' prodekanica iz pol kabineta v tretjino kabineta... Mislim, da je res že skrajni čas, da sezidajo novo fakultetno stavbo, sicer bodo načrti zanjo, ki visijo v sejni sobi, prej zbledeli, mi pa se bomo naveličali čakati in se vdali v večno podnajemništvo. Škoda. In še bolj škoda je za generacije, ki prihajajo, saj si zaslužijo normalne delovne pogoje.
Naslednji teden pa spet kaj s področja novih biologij! Mogoče me bo do takrat pesimizem minil.

1 komentar:

NutriCorp pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.