19. dec. 2008

O času v Emzinu

Revija Emzin se oglašuje kot časopis za kulturo in čeprav ne izhaja pogosto, izhaja redno in ima tematske številke, v katerih predstavljajo zanimive teme in to z različnih vidikov. Ko so me povabili, da napišem članek o biokemijskih pogledih na čas, se mi je zdela naloga zahtevna, a obvladljiva in tako sem začel pisati članek... Predstavljal sem si ga kot nezahtevno branje, a na koncu ni šlo in nastalo je nekaj med zasilno literaturo in izvlečki iz znanstvenih člankov. Urednici revije sem priznal, da nisem prav zadovoljen z izdelkom, pa ga je pod naslovom Anatomija časa vseeno objavila in zdaj je, kar je. Revija je izšla v začetku tega tedna in vključuje vrsto zanimivih prispevkov - upam, da bo čez praznike kaj časa, da jih vsaj par (bolj naravoslovnih) tudi v celoti preberem.

Ni komentarjev: