12. mar. 2008

V naslednji Mladini o biometanu

Mladina, ki izide v petek, naj bi objavila krajši sestavek o Venterjevi napovedi, da namerava razviti organizem, ki bo CO2 pretvarjal v metan, ki naj bi bilo gorivo četrte generacije. V sestavku bodo omenjeni moji komentarji, ki temeljijo na spletnih opisih vsebine Venterjevega predavanja na konferenci TED (o čemer sem na blogu pisal prejšnji teden). Včeraj pa sem ugotovil, da so predavanje, ki traja dobrih 15 minut, in pogovor s predavateljem že objavili na spletnih straneh konference, tako da lahko vsak sam preveri, kaj je govoril. Glede na to, da predavanja v času intervjuja še nisem videl, mislim, da sem kar dobro zadel bistvo. Sicer pa je večino časa Venter porabil za razlago drugih načrtov, ki jih ima v sintezni biologiji, pa tudi razprava je bila za moj občutek zelo splošna.

Ni komentarjev: