5. jan. 2007

Danes

Danes je nov dan. No ja, je petek in sije sonce in vse ostalo lahko še kakšen dan počaka, jaz pa sem se odločil, da je čas, da vam povem nekaj o novih biologijah. In ker sije sonce in se zdi, da prihaja pomlad, imam občutek, da bom imel kaj povedati ne samo danes, pač pa tudi naslednje tedne in mesece. In ker ni nič nemogoče, si celo zamišljam, kako bi bilo, če bi ta blog pisali tudi drugi. (Kajuh: Moj blog ni samo moj blog, to je klic vseh nas.)

Najprej, kaj je kaj. Dopoldne sem porabil za to, da sem izbral strežnik, ki je zastonj, in nanj postavil prve skromne tri strani vikija o novih biologijah. Ta viki je zdaj na naslovu http://novebiologije.atwiki.com. Mogoče se bo čez čas kam preselil, mogoče pa tudi ne bo časa, da bi ga sproti urejal. Na vikiju torej piše, kaj si predstavljam pod 'novimi biologijami' in upam, da se nihče, ki je prišel do sem, ne počuti zapostavljenega. Tu je prostor tudi za vse stare biologe, za biokemike, kemike, medicince, farmacevte, mikrobiologe, zdravnike vseh zvrsti, vse tiste, ki verjamete, da nas raziskovanje lahko pripelje... naprej, in za tiste, ki ne bi radi ostali z znanjem, kjer vas je pustila osnovna šola.

Vse se je začelo... (to pa je zgodba za naslednji zapis)

---
[30.1.07] Wiki sem preselil na naslov http://novebiologije.wikia.com, kjer upam, da bo ostal vsaj par let...

Ni komentarjev: